13 Október 2015

FCA predlžuje otváraciu dobu zákazníckeho centra

 

Od októbra sa skupina FCA ešte viac priblíži svojim zákazníkom. Všetci, ktorí riadia vozidlá značiek Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Lancia alebo Jeep® sa môžu spoľahnúť na rozšírené služby, ktoré napĺňajú nové potreby zákazníkov týkajúce sa mobility.

 

Pre uspokojenie potrieb všetkých zákazníkov sa značka Mopar® zameraná na služby, starostlivosť o zákazníka, originálne náhradné diely a príslušenstvo značiek FCA rozhodla predĺžiť otváraciu dobu svojho zákazníckeho centra. Customer Service Center (CSC) je kontaktným miestom FCA, ktoré poskytuje informácie o modeloch, službách, predajnej a asistenčnej sieti, a ktoré prijíma oznámenia a ponúka najvhodnejšie riešenia najrôznejších problémov. Štandardná prevádzková doba centra od pondelka do piatku od 8 do 20 hodín sa teraz rozšíri aj na sobotu, a to od 9 do 18 hodín. Táto rozšírená doba je určená talianskym, nemeckým, francúzskym, španielskym a britským zákazníkom. Cestná asistencia bude naďalej v prevádzke 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Predlžená otváracia doba zákazníckeho centra je ďalším krokom vo vývoji zákazníckych služieb skupiny FCA, ktoré si v priebehu rokov vyslúžili viacero medzinárodných ocenení.

 

Toto medzinárodné zákaznické centrum skupiny FCA je najväčším multibrandovým, viacjazyčným centrom zákazníckej podpory v Európe. Zaisťuje priamy kontakt s koncovými užívateľmi vo viac ako 20 krajinách, ktorým prináša vysoko kvalitné služby. Veľký podiel majú na tom rodený hovorcovia, priebežne školený personál a účinná platforma pre vzťah so zákazníkmi.

 

V súlade s celosvetovou stratégiou skupiny poskytuje CSC svoje služby koncovým užívateľom, autorizovaným predajcom a servisom prostredníctvom viacerých kanálov. Okrem štandardných komunikačných kanálov vyvinula FCA tiež inovatívne aplikácie, ktoré od svojho spustenia zaznamenali už 450 000 stiahnutí. Ciao Fiat Mobile, Lancia Everywhere Mobile, Alfa Romeo InfoMobile, I am Jeep® Mobile, Abarth24h Mobile, Fiat Professional Mobile a Fiat Ducato Camper Mobile sú k dispozícii zadarmo v piatich jazykoch a v 17 európskych krajinách, a to tak na App Store, ako aj Google Play. Aplikácie poskytujú užitočné informácie a rýchlu pomoc.

 

Pre poskytovanie ešte lepšej starostlivosti zákazníkom má centrum profily na Twitteri a Facebooku: @Fiat Care, @Alfa RomeoCare, @Lancia Care a @Jeep Care. Jedná sa o zákaznícke účty, kde môžu zákazníci kontaktovať vyškolených operátorov, ktorí im ochotne pomôžu. Tento pokročilý systém zákazníckej podpory umožňuje centru zákazníckych služieb zastupovať 20 značiek skupiny. V roku 2015 tak CSC sprostredkovalo podporu 4 miliónom klientov na dvadsiatich trhoch sveta.

 

Turín, 13. októbra 2015

 

najnovšie videá

rozšírené vyhľadávanie

Vyhladávanie...

Od
Pre
Vyhladávanie

Súvisiace obrázky


Príložit súbor