01 Marec 2016

Mopar® na medzinárodnom autosalóne v Ženeve 2016

 

  • Rad exkluzívneho príslušenstva pre modely značiek Fiat, Jeep® a Alfa Romeo.
  • Vysoko kvalitné oficiálne značkové predmety Fiat, Alfa Romeo a Abarth.
  • Mopar® Owner Centre, platforma pre zákazníkov skupiny FCA v regióne EMEA.
  • Rozšírenie starostlivosti o zákazníkov skupiny FCA vďaka mobilným aplikáciám, novým možnostiam v sekcii MyBrand a sociálnej sieti Twitter.
  • Premiéru má systém UConnectTM LIVE s novou 7" HD dotykovou obrazovkou s tabletovým efektom.
  • Mopar® Vehicle Protection - „Feeling Good, Driving Happy".

 

Mopar®, značka skupiny FCA zameraná na príslušenstvo, služby, starostlivosť o zákazníkov a originálne náhradné diely predstavuje v Ženeve nové kolekcie príslušenstva aj rozsiahle služby venované zákazníkom. V expozíciách jednotlivých značiek skupiny predvedie verejnosti širokú škálu produktov, ktoré sú zákazníkom ponúkané v čase nákupu vozidla alebo v neskorších fázach a dovoľujú maximálnu personalizáciu.  

 

Rad exkluzívneho príslušenstva pre modely značiek Fiat, Jeep® a Alfa Romeo

Na autosalóne v Ženeve bude k videniu množstvo príslušenstva priamo na modeloch Fiat 500X, Fiat 500L, Fiat 124 Spider, Jeep® Renegade a na novej Alfe Romeo Giulietta. Jedná sa síce o malú, ale o to významnejšiu vzorku produktov, ktoré sú šité na mieru každému vozidlu tak, aby boli v dokonalej harmónii s jeho technickými a štylistickými vlastnosťami a umožňovali jeho maximálnu personalizáciu.

Jeden z dvoch modelov Fiat 124 Spider vystavených v Ženeve je vybavený príslušenstvom a doplnkami značky Mopar®, ktoré pripomínajú pôvodný model 124 Spider: počnúc nosičom na veku batožinového priestoru, ktorý svojou povrchovou úpravou korešponduje s matne striebornými krytmi vonkajších spätných zrkadiel, a končiac novými zliatinovými kolesami, ktoré štylisticky vychádzajú z pôvodných kolies historického modelu. Pre model 500X vytvoril Mopar® špecifický rad príslušenstva, ktorý robí nový crossover Fiatu ešte osobitejším. Návštevníci ženevského autosalónu budú môcť obdivovať stupeň výbavy Lounge v bielom odtieni karosérie Gelato s praktickým pracovným držiakom tabletu, ktorý je pripevnený k prednému sedadlu. Rad príslušenstva navrhnutého značkou Mopar® dopĺňajú koberčeky s logom na kovovom štítku a čiapočky ventilov kolies Fiat.

 

V expozícii značky Fiat bude k videniu tiež model 500L s originálnym príslušenstvom, ktoré zvýrazňuje jeho praktickú a na rodinu orientovanú povahu. Jedná sa napríklad o špecifické detské autosedačky, ktoré robia cestovanie s deťmi jednoduchším a bezpečnejším alebo organizér v batožinovom priestore, ktorý umožňuje praktické usporiadanie ložnej plochy. Športové pedále a chrómovaná opierka nohy potom interiéru dodávajú športový nádych. Pozornosť bude nepochybne pútať tiež Jeep® Renegade Trailhawk, ultimatívny off-road, ktorý vyniká lesklými čiernymi detailmi na dverách, maske chladiča a krytoch vonkajších spätných zrkadiel.

Vozidlo má extrémny off-roadový charakter, za čo vďačí radu príslušenstva zoskupeného vo výhodných paketoch umožňujúcich personalizáciu doslova na mieru.

A nakoniec je tu expozícia značky Alfa Romeo, kde sa Mopar® pochváli príslušenstvom pre novú Giuliettu, ako napríklad karbónovými krytmi vonkajších spätných zrkadiel. Výstavná stena potom bude prezentovať doplnky vytvorené pre modely Alfa Romeo 4C, Giulietta a Giulia. Posledný model sa môže pochváliť športovým volantom v kombinácii karbónu a Alcantary alebo krytmi vonkajších spätných zrkadiel a opierkou nohy z uhlíkového kompozitu.

 

Vysoko kvalitné oficiálne značkové predmety Fiat, Alfa Romeo a Abarth

Návštevníci ženevského autosalónu objavia v expozíciách značiek skupiny FCA nové kolekcie oficiálnych značkových predmetov venované novému Fiatu 500, novému Fiatu 124 Spider, ale aj modelom značiek Alfa Romeo a Abarth. Tieto fascinujúce produkty boli navrhnuté a vyrobené pre všetkých priaznivcov značiek skupiny FCA a dokonale vyjadrujú ich životný štýl.

Pre jednu z hviezd expozície značky Fiat, model 124 Spider vznikla kolekcia, ktorá napĺňa požiadavky všetkých milovníkov pohodového trávenia voľného času a ktorá je charakteristická špičkovou eleganciou a originalitou. Vodiči iste ocenia kožené rukavice v dvojtónovom odtieni. Nehovoriac potom o výhodnej sade jemných cestovných batožín z textílie Sonnenland, to znamená z rovnakého materiálu, z akého je vyrobená látková strecha vozidla, doplnené koženými detailmi. Pre nosič batožiny je určený pevný kufor čalúnený kožou a textíliou Sonnenland. V spolupráci so spoločnosťou Italia Independent vznikli exkluzívne okuliare, ktorých dizajn odráža detaily vozidla a ktoré sú charakteristické originálnou grafikou.

Obchod značky Mopar® v expozícii Fiatu ponúkne novú kolekciu venovanú novému modelu 500 a navrhnutú v spolupráci so štylistickým centrom značky. Kolekcia, ktorá sleduje najmä požiadavky mladšej klientely, sa vyznačuje nápaditosťou a exkluzivitou. Zahŕňa módne predmety, ako sú mikiny s integrovanými slúchadlami, ktoré umožňujú pohodlné počúvanie hudby, alebo produkty určené ženám, ako sú kabelky z technickej tkaniny s exkluzívnymi vzormi vybavené dobíjacou bankou pre chytré telefóny.

V Ženeve sa predstaví nová kolekcia oficiálnych značkových predmetov Alfy Romeo, ktorá bola inšpirovaná novým logom a navrhnutá v spolupráci so štylistickým centrom značky. Jedná sa o technicky veľmi vyspelé produkty vyrobené zo špičkových materiálov, akými sú karbón, hliník alebo Nycrotech. Kolekcia zahŕňa odevy, kde je hlavnou položkou viacúčelová bunda z nepremokavého softshellu, kožené výrobky, ako brašne Unisex vyrobené z high-tech materiálu a kože s brúseným kovovým povrchom, a nakoniec rôzne príslušenstvo v podobe peňaženiek alebo kľúčeniek.

Abarth bude v Ženeve prezentovať nový rad oficiálnych značkových predmetov v boxoch používaných na balenie tuningových sad. Rad je inšpirovaný ikonickými krabicami používanými na prepravu náhradných dielov, ktoré sú symbolom originálnej DNA značky. Základná kolekcia v rýdzom štýle Abarth je vyrobená z borovicového dreva a zahŕňa líniu Officine a špeciálne príslušenstvo Home & Design. Obchod Mopar® zriadený v expozícii značky Abarth bude hostiť rad rôznych kolekcií vytvorených v spolupráci s prestížnymi značkami, akými sú Breil a Kappa, a špeciálnu kolekciu venovanú modelu 695 Biposto.

Vybrané predmety inšpirované modelom Abarh 124 spider sú vyrobené z prémiových materiálov a zušľachtené špičkovými detaily, aké dokáže ponúknuť len najlepší taliansky dizajn.

 

Mopar® Owner Centre, platforma pre zákazníkov značiek FCA v regióne EMEA

Platforma Mopar® Owner Centre ocenená v talianskej ankete venovanej internetovej a interaktívnej komunikácii Interactive Key Award ponúka zákazníkom rozsiahly obsah týkajúci sa starostlivosti a údržby vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth a Jeep®.

 

Obsah, ktorý je verejne dostupný a zahŕňa viac ako 8000 stránok, ponúka kompletný rad informácií o svete popredajných služieb: od služieb po príslušenstvo, od originálnych dielov po starostlivosť o zákazníka, od e-shopu so značkovými predmetmi (online pre Fiat, Alfa Romeo, lancia, Jeep® a Mopar®) po dokumentáciu a technickú časť. Program Mopar® Owner Centre je teraz ponúkaný na 20 trhoch regiónu EMEA: v Taliansku, Španielsku, Belgicku, Luxembursku, Francúzsku, vo Veľkej Británii, v Nemecku, Holandsku, Poľsku, Portugalsku, Švédsku, Rakúsku, Švajčiarsku, Írsku, Grécku, Maroku, Dánsku, Južnej Afrike, Rusku a Srbsku.

Po zaregistrovaní svojho vozidla vo vyhradenej sekcii MyBrand dostupnej z príslušných portálov jednotlivých značiek (MyFiat, MyLancia, MyJeep® a MyAbarth) môžu zákazníci FCA pristupovať k radu služieb a exkluzívnemu obsahu, ako aj špeciálnym ponukám s kompletnými a vysoko personalizovanými asistenčnými službami .

Sekcia MyBrand je teraz k dispozícii v 15 krajinách: Taliansko, Francúzsko, Španielsko, Nemecko, Poľsko, Holandsko, Belgicko, Grécko, Dánsko, Portugalsko, Veľká Británia, Írsko, Švédsko a Švajčiarsko. Pre ďalšie podrobností navštívte stránky http://www.mopar.eu/eu/owner/

 

Starostlivosť o zákazníkov FCA formou digitálnej komunikácie

V expozícii na medzinárodnom autosalóne v Ženeve sa predstaví aplikácia Customer Care, ktorá v Európe zaznamenala už vyše 478 000 stiahnutí. Ciao Fiat Mobile, Lancia Everywhere Mobile, Alfa Romeo InfoMobil, I am Jeep® Mobile a Abarth24h Mobile sú aplikácie, ktoré sú k dispozícii zadarmo v piatich jazykoch pokrývajúcich 15 európskych krajín. K stiahnutiu sú na App Store aj Google Play a ponúkajú užitočné informácie a ľahkú a rýchlu asistenciu.

Nayvše, na Twitterových stránkach @Fiat Care, @Alfa RomeoCare, @Lancia Care a @Jeep® Care vyhradených pre asistenciu môžu zákazníci nájsť podporu vďaka špecializovanému tímu operátorov. K dispozícii sú pre talianskych, francúzskych, nemeckých a anglických zákazníkov a v polovici roka 2016 sa rozšíria aj o Španielsko.

Od polovice decembra bola komunikácia medzi zákazníkmi a oddelením starostlivosti o zákazníkov zdokonalená a doplnená o nové funkcie. V sekciách MyAlfaRomeo a MyJeep® na internetových stránkach fiat.it a alfaromeo.it, môžu návštevníci chatovať s oddelením starostlivosti o zákazníkov. Tím špecializovaných operátorov je pripravený poskytnúť informácie o produktoch a službách všetkým zákazníkom zaregistrovaným vo vyhradenom priestore MyJeep® a MyAlfaRomeo.

 

Systém UConnectTM LIVE, najnovšia verzia infotelematiky

Už niekoľko mesiacov ponúka systém UConnectTM aj niektoré špecifické funkcie súvisiace so značkou Mopar®. Najnovšia vývojová verzia infotelematického systému s 5-, 6,5- a 7palcovou dotykovou obrazovkou (posledný z nich predstavuje najnovšiu koncepciu a je charakteristická 7palcovým HD displejom s tabletovými ovládaním) zahŕňa služby UConnectTM LIVE. Všetky tri zariadenia UConnectTM LIVE zdieľajú spoločné prvky: hands-free prostredníctvom technológie Bluetooth, rozpoznávanie hlasu a rad hudobných volieb okrem AM/FM rádia.

Vodič môže pripojiť svoje externé multimediálne zariadenia prostredníctvom vstupu USB alebo 3,5milimetrového vstupu (Jack), prípadne streamovať hudbu z kompatibilných chytrých telefónov pomocou Bluetooth. Systém je tiež vybavený čítačkou SMS správ pre prečítanie došlej textovej správy na kompatibilné telefóny využívajúce technológiu text-to-speech. Na želanie je k dispozícii digitálny tuner DAB a vstavaná navigácia TomTom 3D.

Systém UConnectTM 7" HD LIVE ponúkne v priebehu niekoľkých málo mesiacov tiež aplikácie CarPlay a Android AutoTM.

Aplikácia Apple CarPlay umožňuje vodičovi používať iPhone vo vozidle tým najintuitívnejším spôsobom. Apple CarPlay prepája iPhone s obrazovou a ovládacími prvkami vozidla. Užívatelia budú môcť uskutočňovať hovory, pristupovať k svojim hudobným súborom, odosielať a prijímať textové správy, získavať informácie o trase a mať rad ďalších možností, bez toho aby bola akokoľvek znížená ich pozornosť pri riadení.

Aplikácia Android Auto poskytuje vodičovi užitočné informácie zorganizované do jednoduchých kariet, ktoré sa objavujú len v prípade potreby. Táto funkcia umožňuje prístup k mapám Google s hlasovým navádzaním k cieľu, s dopravnými informáciami v reálnom čase a navádzaním do jazdných pruhov či k hudbe Google Play Music a ďalším hudobným službám. Nechýba možnosť uskutočňovať telefonické hovory a prijímať či odosielať textové správy pri ničím nerušenej pozornosti pri riadení.

Android Auto a Google Play Music sú registrované ochranné známky spoločnosti Google Inc.

 

Služby UConnectTM LIVE predstavené prvýkrát v apríli 2015 u modelu Fiat 500X doslova ohromia. Prostredníctvom dotykovej obrazovky umožňujú vodičovi sledovať a ovládať rad aplikácií navrhnutých a adaptovaných pre použitie vo vozidle, vďaka čomu sa vodič môže plne sústrediť na jazdu. Stačí si len stiahnuť aplikáciu UConnectTM LIVE do svojho chytrého telefónu (z Apple Store alebo Google Play Store).

Služby UConnectTM LIVE tvoria tri hlavné kategórie, Infotelematika, Navigácia a Úspora/Účinnosť, ktoré ďalej obsahujú množstvo aplikácií. Prvá kategória ponúka prostredníctvom dotykovej obrazovky priamy prístup k aplikácii TuneIn ponúkajúcej vyše 100 000 internetových rádií z celého sveta, ďalej službe Deezer s internetovou hudbou čítajúcej viac ako 35 miliónov skladieb, správam Reuters s najnovšími správami z celého sveta a sociálnym sieťam Facebook a Twitter, vďaka čomu môžete zostať v spojení so svojimi priateľmi. Pristupovať môžete tiež k eco: Drive (ak je k dispozícii). Jedná sa o aplikáciu zameranú na zlepšenie štýlu jazdy, ktorá vedie k zníženiu spotreby paliva až o 16 % a navyše sa významnou mierou podieľa na redukcii emisií CO2. To všetko prostredníctvom tipov na zlepšenie štýlu jazdy v reálnom čase.

Kategória Navigácia je k dispozícii u vozidiel vybavených systémami UConnectTM 5" Radio Nav LIVE a UConnectTM 6,5" Radio Nav LIVE, a ponúka služby TomTom LIVE s hlasovým ovládaním a veľmi kvalitnými dopravnými informáciami. Vďaka skúsenostiam TomTom v oblasti navigácie a dopravným informáciám pokrývajúcim vyše 100 miliónov kilometrov ciest s dennou aktualizáciou je cestovanie oveľa efektívnejšie a ponúka kvalitnejšie informácie. Navigačný systém sa aktualizuje každé dve minúty. S vysoko rozvinutým systémom spracovania poskytuje UConnectTM najrýchlejšej trasy a najpresnejší odhad príchodu do cieľa. Okrem informácií o doprave v reálnom čase získavajú užívatelia tiež varovanie o pevných alebo mobilných radaroch a môžu využiť vyhľadávanie bodov záujmu TomTom Search&Go alebo predpoveď počasia, samozrejme opäť v reálnom čase.

Prostredníctvom kategórie Úspora/Účinnosť je možné pristupovať priamo do my:Car, kde sú k dispozícii hlásenia blížiacej sa údržby či interaktívna užívateľská príručka. Tieto funkcie umožňujú riadiť údržbu vozidla tým najlepším spôsobom. V prípade, že je prostredníctvom Bluetooth pripojený chytrý telefón, sú najdôležitejšie varovné hlásenia automaticky odosielané na osobný účet UConnectTM LIVE, čo robí údržbu ešte jednoduchšou.

 

Mopar® Vehicle Protection - „Feeling Good, Driving Happy"

Mopar® Vehicle Protection ponúka služby garantované skupinou Fiat Chrysler Automobiles, ktoré zaručujú zákazníkom maximálny pokoj na duši, a to vďaka veľmi rozsiahlemu krytiu porúch mechanických komponentov a dômyselným servisným plánom - v rôznych dobách trvania a počtu kilometrov. Ich prostredníctvom je možné udržiavať vozidlo v perfektnom stave a za veľmi konkurencieschopné ceny.

Používatelia sa môžu spoľahnúť aj na širokú škálu služieb starostlivosti o zákazníkov sprostredkovanú vysoko kvalifikovanými technikmi, ktorí používajú výhradne originálne náhradné diely.

Zákazníci môžu využiť nasledujúce voľby:

  • Maximum Care: pokrytie mechanických a elektronických komponentov s predĺženou zárukou na vozidlo;
  • Powertrain Care: rozširuje záruku vozidla na krytie mechanických komponentov motora, prevodového ústrojenstva a hnacieho reťazca;
  • Top Care - najkomplexnejší plán, ktorý rozširuje záručné a servisné programy údržby;
  • Easy Care - predplatené plány údržby za konkurencieschopné ceny;
  • Essential Care - pre vozidla do 8 rokov, ponúka dva roky cestnej asistencie, zľavové kupóny na náhradné diely a rad pravidelných prehliadok;
  • Oil Care - súbor poukážok pokrývajúcich výmenu oleja a filtrov.

 

Okrem toho Mopar® ponúka cestné asistenčné služby v rámci celej Európy. Hodnota plánov údržby môže byť navyše pri predaji vozidla prevedená na nového vla

 

najnovšie videá

rozšírené vyhľadávanie

Vyhladávanie...

Od
Pre
Vyhladávanie

Súvisiace obrázky


Príložit súbor